dimecres, 23 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

Desprès de tres mesos intensos de semestre, hem arribat al final. No sé si continuaré mantenint o no el bloc, això tot depèn una mica de nosaltres mateixos i dels professors; segurament aniré fent alguna entrada durant el semestre que bé però potser no tant diari com fins ara.
Bé, fer el bloc m'ha servit per dur una guia de tot el que anavem fent fins ara, sobretot, a les classes Tic. Ha estat una assignatura, al principi, una mica dura ja que no s'havia com funcionava res i tot s'hem feia una muntanya, però ahores d'ara puc dir que estic molt contenta del meu procès d'aprenentatge ja que he après força coses. S'hi haguessa de destacar les dues intervencions que m'han resultat més significatives diria:

  • Crear un vídeo amb el programa Windows Movie Maker: sempre havia estat una cosa pendent que volia saber fer; crear un vídeo i introduir-hi música; així que ara ja ho se fer. Em va costar i vaig passar la meva estona fins que no li vaig agafar la pràctica. Com heu pogut veure vaig crear un vídeo amb les imatges del meu poble.
  • I l'altra pràctica que també hem va agradar molt és la pràctica del so amb el programa Audacity ja que vaig aprendre a enregistrar la meva veu enmig d'una cançó i també a reduir el volum d'una pista, eliminar, retallar, enganxar fragments, copiar, etc... també havia pensat sempre: Com ho deuen fer? serà molt complicat enregistrar la teva veu enmig d'una cançó? i ara veig que no i que tot és a base de possar-s'hi i de molta pràctica.

Aquestes, són les dues intervencions que remarcaria més, però evidentment que n'hi han d'altres que també m'han aportat molt; com podria ser els mapes conceptuals.

I per acabar dir que estic molt contenta del meu resultat pel que fa a la meva creacció i al meu manteniment del bloc durant aquest semestre, ja que ha sigut una dedicació constant i amb moltes ganes!

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada