skip to main
|
skip to sidebar
dijous, 15 d’octubre del 2009
Competències i estratègies comunicatives
A la última classe de l'Anna Mackey vam estar parlant de les
competències i les estratègies comunicatives
que utilitza un professional en el moment de parlar amb públic.
Ho vam poder visualitzar en un video que ens va mostrar l'Anna:
Un cop vist el video, vam poder arribar a la conclusió en que un bon comunicador ha de tenir unes habilitats i uns coneixements.
En el video vam poder observar que:
Els exemples que posa l'autor són reals.
Quant parla, mira a tothom.
A l'inici feia un gest amb la mà, això podia significar que pugues estar una mica nerviòs.
No es moia gaire, casibé sempre amb les mans quietes.
Realitza un llenguatge planer, senzill... tipus tertúl·lia.
A l'inici deia les coses molt esquemàtiques, per exemple, parlaré de la creativitat, l'educació...
Utilitzava un ritme ràpid.
Riu amb el públic i per tant aquest fet transmet confiança entre l'autor i el públic.
( Conclusions que vam extreure entre tots a la classe de l'Anna Mackay)
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Grau d'educació infantil
Subscriu-te a
Entrades
Atom
Entrades
Comentaris
Atom
Comentaris
Dades personals
Mireia
Sóc una estudiant del Grau d'educació infantil a la universitat Ramón Llull.
Visualitza el meu perfil complet
Grau d'educació infantil
S'està carregant...
Delicious
http://delicious.com/mireia1988
Facultat de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna
Altres enllaços
Departament d'educació
Edu3.cat
Edu365.cat
Educ@lia
http://www.xtec.cat/
Llei d'educació de Catalunya
Pissarra digital
Xtec.cat
Etiquetes
anàlisi d'un dibuix
(1)
apunts
(2)
article diari
(1)
Assignatura de música
(1)
Audacity
(1)
audició
(1)
auditori
(1)
Beneficis del codi obert
(1)
Billy Elliot
(1)
blogosfera
(3)
bondats del programari lliure
(1)
caixa fòrum
(1)
comentari Àgora i Billy Elliot
(1)
Competències digitals específiques del mestre
(1)
complex esportiu
(1)
Comunicació oral escrita i digital
(5)
Conferència Ana Barrio
(1)
debat uniforme escolar
(1)
decisió temes de debat
(1)
delicious
(1)
dues pàguines web
(1)
Educació física
(3)
el meu conte
(1)
El meu procès d'aprenentatge
(2)
escola Joan XXIII
(1)
escultura sonora
(1)
estratègies comunicatives
(1)
exàmen oral
(1)
expressió plàstica i musical
(1)
Gimp
(1)
girafa
(1)
google docs
(1)
Imatge
(1)
JClic
(1)
llibre
(2)
mapa conceptual
(1)
mnac
(1)
mòdul 1
(1)
mòmies
(1)
naturpark
(1)
notícia
(1)
pintura digital
(1)
planificació setmana extrahordinària
(1)
Plàstica
(5)
Presentació
(1)
presentació del bloc
(1)
psicomotricitat
(1)
pures
(1)
Qui ets tu?
(1)
recitació
(1)
Seminari mòdul 1
(12)
Setmana extraordinària
(6)
sinopsi del llibre
(1)
so
(1)
Tic
(24)
treball territori
(1)
última sessió
(1)
Valoració final del bloc
(1)
video
(1)
video "bloc o wiki"
(1)
video "caminar"
(1)
Vídeo interactivitat
(1)
video Ponts
(1)
Viquipèdia
(1)
La meva llista de blogs
Bloc de l'estudiant
Goldilocks
Fa 12 anys
bloc de l'estudiant del grau d'educació infantil
Valoració final de l'assignatura
Fa 15 anys
Aina Rossell. Grau d'Educació Infantil
Competències digitals del mestre en relació a la tecnologia
Fa 15 anys
Ensenyar també és aprendre
Valoració personal del bloc
Fa 15 anys
Un camí per ser bon docent
Intervenció de síntesi
Fa 15 anys
BLOC ACADÈMIC DE SONIA PIÑAR GARCIA
Territori
Fa 15 anys
Arxiu del blog
▼
2009
(58)
►
de desembre
(16)
►
de des. 24
(3)
►
de des. 23
(3)
►
de des. 21
(2)
►
de des. 20
(1)
►
de des. 17
(1)
►
de des. 15
(2)
►
de des. 10
(1)
►
de des. 07
(1)
►
de des. 03
(1)
►
de des. 02
(1)
►
de novembre
(27)
►
de nov. 28
(1)
►
de nov. 25
(6)
►
de nov. 15
(1)
►
de nov. 12
(1)
►
de nov. 11
(2)
►
de nov. 09
(4)
►
de nov. 07
(2)
►
de nov. 05
(6)
►
de nov. 04
(1)
►
de nov. 03
(3)
▼
d’octubre
(11)
►
d’oct. 27
(2)
►
d’oct. 25
(2)
▼
d’oct. 15
(1)
Competències i estratègies comunicatives
►
d’oct. 14
(2)
►
d’oct. 07
(2)
►
d’oct. 03
(2)
►
de setembre
(4)
►
de set. 30
(1)
►
de set. 28
(1)
►
de set. 22
(1)
►
de set. 21
(1)
Cercar en aquest blog
Esta obra está bajo una
licencia de Creative Commons
.