dimecres, 2 de desembre del 2009

Valoració treball de blogosfera

El nostre treball de la blogosfera està relacionat amb la pscicomotricitat. Aquest treball l'hem realitzat en grup, el qual el grup formava part de la Marta Fernandez, el Jordi Pons, la Sònia Piñar, la Sandra Porqueras i jo.
El treball el vaig iniciar jo buscant informació sobre el tema de la psicomotricitat; desprès els meus companys van anar comentant l'entrada i cercant més informació sobre el tema en concret. La Sònia desde el seu bloc amb un enllaç d'una pàguina de psicomotricitat.
La Marta Fernandez, em va comentar la meva entrada i ella va continuar cercant informació sobre aquest tema de la psicomotricitat.
El Jordi Pons va comentar la informació de la Sònia i ens va enllaçar la seva pàguina web on va trobar més informació sobre les sessió psicomotriu.
I per última la Sandra va fer una última aportació comentant una entrada de la Sònia i ens va deixar la seva pàguina del blog perque puguessim mirar la informació. La seva informació ha estat un video trobat al youtube.
I així successivament; és a dir, em anat comentant i publicant les notícies al nostre bloc.
Penso que ha estat un treball força interessant ja que d'aquesta manera podiem ampliar informació mitjançant enllaços i comentaris als blogs dels nostres companys/es.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada