dimecres, 25 de novembre del 2009

MNAC

Sortida al Museu Nacional d'Art de Catalunya ( MNAC)





El dimarts 17 de Novembre vam anar a visitar dues obres al MNAC:

  • Fades i follets

  • So i color
A l'inici de la sortida, ens van fer una petita explicació sobre el departament d'educació. El departmanet d'educació va neixer el 1975. Un grup d'estudiants van començar a dissenyar unes visites ja que creien que era important que els nens coneixessin l'art.
Actualment el dep. d'educació està compost per tres persones; dues estan llicenciades en Belles arts i Hisotòria de l'art i una en educació primària.

El MNAC és un dels museus més privilegiats de Catalunya ja que consta de tres tècnics i un equip d'educadors/es.

Tenen un programa educatiu on hi consten activitats relacionades en el món escolar ( 28 propostes diferents) que s'agrupen en tres grans grups.
  • visites guiades ( recorregut dins de les sales)
  • visites taller ( tipus taller plàstic)
  • visites dinamitzades ( visites guiades però amb suport; exemple, audició de música...)

I una altra línia es la del professorat.

Jo vaig assisitir a l'obra "so i color", la veritat es que potser m'esperava una mica més del que vaig poder observar, però al final em va agradar la forma de com ho treballariem amb els nens/es. Vam observar diferents obres d'art; a continuació us deixo unes quantes imatges de la sortida.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada